Saturday, December 11, 2010

Apa yang patut....

Macam ni.. aku ada sorang kawan.. nak kata kawan baik tak juga .. tapi ok lah juga...dia adalah second wife.. dan madu dia pun aku kenal.. yang si pertama ni... asyik mengorek rahsia si kedua.. tpi yang si kedua ni tak de pulak nak tau cerita si pertama.. dia cuma ckap.. lantak lah.. atau ayat yg biasa aku dgar..pegi m...... tpi aku bukan jenis suka menyampaikan cerita... dan pada suatu hari ... si pertama ada cakap yang suami mereka ni nak khawin lagi satu... dan dia kata dia dah siasat .. dan sah suami dia ada makwe baru...dan yang jadi aku serbasalah... si pertama suruh aku yang cakap dgn yg kedua tu... dia tak mau cakap sendiri... dan si pertama ni cakap kalau ko kesiankan kwan ko tu.. ko cakap lah .. aku takkan cakap ....padan muka dia laki dia nak kahwin lagi... aku ada cakap bukankah laki dia yu laki ko juga.. Tu yang aku tak faham... yang baik nya diaorang ni tak delah gadoh tarik2 rambut.. dan kalau balik kg.. dua2 balik sama... entahlah...jadi patut ke aku cakap atau aku buat tak tau je...

No comments:

Post a Comment